2009. március 18., szerda

hajnali jelentés


Hajnali fél hat van.
Nem tudok aludni. Nem csoda. Tegnap este fé hétkor bebújtam az ágyba,és nem figyeltem,de szerintem nem volt több nyolcnál amikor letettem a könyvemet az éjjeliszekrényre,lekapcsoltam a villanyt és elutaztam szundiországba :))
Ezek után a ma reggeli négy órás ébredés törvényszerű volt. De nem bánom.
Egyrészt azért mert nem dolgozom ma,így lehet össze-vissza szunyókálni a nap folyamán,másrészt mert imádom a hajnalt. Nincs még egy hülye rajtam kívül butlinsban aki ébren lenne iyenkor,így emberi hang nem zavarja meg a csendet. Csak a madarak eszeveszett csivitelését hallom,amibe néha-néha belekürtöl egy hajó a messzi távolból.
Az internet is normálabb üzemmódban működik ilyenkor,feleannyi idő alatt behozza a megtekinteni kívánt oldalakat,mint máskor.
Így most a kávésbögrém társaságában internetezem. Meg elmélkedem. Olyasmikről,hogy ha nem itt lennék,hanem otthon akkor lassan indulnom kellene munkába. Vagy ha nem itt lennék,hanem otthon és szabadnapom lenne,akkor indulhatnék a Moszkva térre,a 21-es buszhoz,hogy csatangoljak kicsit az erdőben,aztán az Erzsébet kilátóról jól megnézzem a várost. :))
Főleg ha otthon is olyan idő van mint itt. Az utóbbi napokban ugyanis itt gőzerővel támad a tavasz. Süt a nap ezerrel,ha fújdogál a szél az is langyos mostmár nem hideg,és mindennek fejében nyírják a füvet! A fű illata pedig....hmmmmm........ a lenyírt fű illata mindenkinek eszébe juttat valamit. Gyerekkori emlékeket,baráti kirándulásokat,az első bográcsozásokat-szalonnasütéseket a szabadban,az év első vizitúráját....... és Nekem speciel mindezek mellett az atlétika pályát,a jó társaságot,a régmúlt edzéseket.....
Amekkora bosszankodás néha a szeles-esős időjárás,amikor az ember legszivesebb sétálna egyet a tengerparton,vagy meginna egy sört az egyik beachkocsmában,mert éppen van rá ideje,ugyanakkora ajándék a sorstól amikor ezek a dolgok valahogy összejönnek.....
Márpedig ahogy így elnézem az elkövetkezendő fél évben több esélyünk lesz rá,mint az elmúlt pár hónapban volt:)))))
Szép napot mindenkinek!!!!!
Boldog szülcsinapcsit Dorcsi!!!!! :))))

Jane

Nincsenek megjegyzések: