2009. február 25., szerda

hamvazó szerda

"Soha ne tartsd vissza a szellentést,mert végigfut a gerinceden,bele az agyadba,és innen jönnek a szar ötletek"
Hmmm.....amellett,hogy nagyon jót szórakoztam ezen az ismeretlen szerzőtől származó idézeten,amikor megtaláltam az interneten,eltűnődtem:
Lehet az angolok nem lennének ilyen hülyék,ha nem lennének ennyire konszolidáltak?? :))))
Szegények,mit össze kritizálom őket a blogomban,dehát tényleg,Én régen láttam már ennyi minden logikát mellőző gondolkodást,amit ezek nap mint nap produkálni tudnak itt Nekünk....
Persze,nem szabadna,de az ember ilyenkor önkéntelenül is általánosít....
Mindegy,holnap nem kell egy idiótával sem találkoznunk,nincs meló,végre :))) Megyünk Lincolnba,körülnézünk kicsit. Az internet szerint jó idő lesz,de meteorológus legyen a talpán aki itt megmondja még azt is,egy óra múlva milyen idő lesz,nemhogy a következő nap.
Látom otthon Ti jól belefutottatok megint. Szokásosan belehúzott a tél,mire jönnie kéne a tavasznak. Ma kaptam BSI-től emailt,hogy tavaszköszöntő futás lesz elsején a szigeten. Azt nem írták,hogy sapkát,kesztyűt,meg hóláncot mindenki vigyen magával :)))
Itt tényleg nem lehet kiszámítani az időjárást,de sokkal inkább tavasz van már mint tél. Szombaton pólóban voltam futni,és langyos a levegő,és nagyon jó illat van,és a madarak szerintem megbolondultak,mert éjt napallá téve csicseregnek :))))
Csak tűnődözöm milyen gyorsan telik az idő,már több mint egy hónapja hogy visszajöttünk,és lassan mehetek megint befizetni az internethasználért járó tíz fontomat is, ami újabb fél évre biztosítja nekem a szörfözgetést. Őszintén,szeptemberben nem gondoltam volna,hogy egyszer itt is tavasz lesz :)))
Ma hamvazószerda van. A negyven napos böjt kezdete. Ez azt jelenti tegnap volt a farsang utolsó napja,így a velencei karneválé is. Eszembe is jutott vajon ott idén milyen idő lehetett,mert Mi tavaly jól szarrá áztunk Andival :)) Idénre csak az ott készült képek nézegetése maradt,az is valami.... :)
És ha ma hamvazószerda, akkor holnap torkos csütörtök :)) Lehet menni féláron kajcsizni éttermekbe! Legalábbis otthon. Nemtom itt Angliában mi a pálya ezzel a nappal,de nagyon remélem ,hogy valaki (valaki aki akkor fingik amikor kedve tartja :) itt is kitalált valami hasonlót,és akkor holnap jól bekajálunk majd Lincolnban valami jó kis tradicionális angol kajából az egyik étteremben!:)
És,hogy őszinte legyek azt sem bánnám ha a sör is féláron lenne. Biztosan beszürcsizünk majd párat,mégiscsak ócsóbban kijönnénk :))))
Na,puszi mindenkinek!!!!!
Menjetek enni!!!!! :))

Jane

Nincsenek megjegyzések: