2009. január 23., péntek

Kedves Naplóm!

Kettőezerkilenc január huszonharmadika,péntek van.
Én Párizs (vagyis tulajdonképpen egész Európa) ,és Magyarország után újra Butlinsban.
Csönd van,kihalt minden (zene se' szól....),és szakad az eső.Mivel a főnökség által kiadott időpont,amikorra végképp mindenkinek vissza kell találnia valahogyan a "telepre" január 26,az itt dolgozók nagy része vasárnapnál előbb nem fog elindulni otthonról,hogy minél előbb újra "imádott" Butlinsában taláhassa magát......már csak azért sem,mert senki nem tudja ezek után mikor keveredik haza legközelebb.A park jövő januárig nem zár be,kvázi idén nem lesz több kötelező vakációzás.
Én sem tudom megmondani mikor lépek legközelebb magyar földre,de ne rohanjunk annyira előre,hiszen még csak most érkeztem.
Újfent.
Bár az érzés,amivel nagy böröndömmel és egyéb csomagjaimmal a küszöbön beesve tegnap este szembetaláltam magam,nem ezt sugallta.A szobám jéghideg volt,és idegen.A majd' három hét alatt,amíg lakatlanságra ítéltetett,megint olyan idegen szaga lett,hogy elalvás előtt a könyvemet olvasgatva folyamatosan az volt az érzésem egy hotelszobában vagyok,és ha reggel felkelek indulnom kell tovább valamerre,mert még nem érkeztem meg....
Aztán mára ez az érzés ambivalenssé vált,és remélem miután vasárnap estére a barátaim is megérkeznek,és megint itt lesznek körülöttem,helyükre kerülnek bennem a dolgok.
Muszáj.
Love it or leave it! Tartja az amerikai mondás. Vagyis megszoksz vagy megszöksz.
Jogos!Nem szeretni valahol,és mégis ott lenni,az nagyon nem oké.Sok negatív energia.Ön-, és közromboló.Nem szabad.
Ha dolgunk van még adott helyen,nincs mese,megszokunk.Sőt megszeretünk....megint..
Nekem itt a munkám,ami akármennyire is nem a kvalitásaimnak megfelelő megoldásra váró feladatokat gördít elém,fontos.A legfontosabb.Aztán itt a tengerpart,amit alig vártam már,hogy újra lássak,és ami továbbra is legalább minden másnap meglátogatásra vár (futószerkóban) annak érdekében,hogy az az áprilisi Párizs maraton is úgy sikerüljön,ahogyan én azt szeretném.Aztán itt vannak az angol könyveim,meg a szótáram,böngészgetésre,olvasgatásra,tanulásra várva,hogy ha egyszer úgy döntök elég volt Butlinsból,ne legyen semmiféle akadálya annak hogy új munkát találjak magamnak.A magyar könyveimről (amiből karácsonyra megint kaptam egy párat,itt vannak velem,és elolvasásra várnak) ,nem is beszélve.
Mindezt most így leírva,és ezzel tudatosítva magamban,azt hiszem a TV vásárlással kapcsolatos terveimet mégegyszer át kellene gondolnom.Nem hinném hogy TVnézésnek ezek mellett annyira sok helye lenne az életemben.Sőt,semmi,még ha jó nyelvtanulási lehetőség is,de TV májustól mindenképpen kell. Atlétika! You know...:))
A júliusi grand prix versenyt Londonban megnézem élőben,az oké,és az augusztusi berlini világbajnokságot sem szivesen hagynám ki,de a többi csak a dobozból.Annyi szabadnapom azért nem lesz.....
Na,szóval.Bár újévi fogadalmam erre az esztendőre egy darab sem volt,tervek és célok azért vannak,mégha nem is konkrétak.Tulajdonképpen a terv és a cél (mint mindig):megfelelni!
A saját elvárásaimnak.
Ez nem oyan egyszerű,mint amilyennek hangzik.De ha sikerül,akkor jóban leszek Jane-nel:)))))
A blogbejegyzéseimből ígérem továbbra is mindent megtudtok majd,időszűke ide vagy oda erre mindig szakítok néhány percet (egyre gyorsabban írok már ezen a kütyün is:))
Akkor mégegyszer mindenkinek BUÉK,kézissrácoknak pedig:
HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Millió puszi!!!!!!
Jane

Nincsenek megjegyzések: