2009. január 2., péntek

the battery is low.....

Sziasztok!!!!!
Villám blogbejegyzés írására készülök,aminek több oka is van,így előre is elnézést kérek az esetleges helyesírási hibákért....
Ok egy:mindjárt lemerül a laptopom aksija,mivel a fényképezőgépem akkumulátorát töltöm éppen (természetesen az utolsó pillanatban) az egyetlen konnektorátalakítómmal ami a lakásomban megtalálható,és amibe be tudom dugni az otthonról hozott kütyüjeimet (őszintén mondom,nem tudom miért nem vettem már egy másikat szeptember óta,de mindegy)
Ok kettő:ma este indulok haza,és még összepakolással meg szendvicskészítéssel sehol nem állok,meg ugye fürödni,hajat mosni sem ártana,ha már az elkövetkezendő két napot egy autóban ülve fogom tölteni...
Na jó,meg Párizsban lófrálva,de gondolom ott sem fogok bekéretőzni egy lakásba hogy lezuhanyozzak:))))
Na,de a lényeg az hogy bár hulla fáradt vagyok (nem volt könnyű az elmúlt két hét,és még ma is sikerült négy órát dolgoznom) nagyon boldog vagyok attól hogy ma elindulunk végre Magyrország felé:))))
A holnapi napot Párizsban töltjük,és azt is nagyon várom már,mivel (az Isten sem tudja hogy történhetett ez meg) életemben nem voltam még Párizsban..
Beterveztem pár dolgot megtekintésre,köztük az áprilisi maraton rajtjának helyszínét,hogy valamennyire képben legyek,ne akkor kelljen ott rohangálni....
Nem tudom mit tartogat számomra az új esztendő,de a kezdést ezennel jónak minősítem.Sőt,nagyon jónak:))))
Viszlát otthon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jane:))))))

Nincsenek megjegyzések: